Werkwijze

Stappenplan

Wij helpen & adviseren je volgens een logisch stappenplan:

01

Let's Meet

Bij een eerste ontmoeting hebben we een verkennend gesprek.

Wat zijn de wensen / verwachtingen? Welke budget heeft U in gedachten en wat kunnen we realiseren met het vooropgesteld budget in welke tijdspanne?

<span>Let's</span> Meet
02

Build a Detailed Plan

Op basis van de wensen worden er door het Renovatie-huis plannen gemaakt, bouwplannen en interieurplannen voor zover dit nodig is. Dit is heel belangrijk naar de volgende stappen toe. Om een vlot verloop van de werken te garanderen, binnen een bepaald budget, is dit de meest belangrijke stap.

Op basis van dit plan worden offertes opgevraagd, die als leidraad zullen dienen om de budgetten te verfijnen en vast te leggen.

<span>Build a</span> Detailed Plan
03

Set a Budget

Op basis van de plannen worden de aanvragen naar de verschillende aannemers verstuurd. Hoe completer en duidelijker het plan, des te juister de offertes zullen zijn.

Om geen verrassingen te hebben onderweg of op het einde van de rit, is een goede voorbereiding essentieel in het bouwproces.

 

<span>Set a</span> Budget
04

Hire Contractors

We hebben alle definitieve plannen doorgestuurd naar verschillende aannemers. Nu hebben we de prijzen binnen.

In dit stadium worden de verschillende aannemers vastgelegd en wordt deze stap de basis om een goede planning voorop te stellen en continuïteit van de werken te garanderen.

<span>Hire</span> Contractors
05

Build a Timeline

De aannemers liggen vast, een planning is opgemaakt en voorgesteld aan de aannemers.

Met elk van hen wordt tot in detail besproken hoeveel werk ze zullen hebben aan bepaalde punten. Het is belangrijk dit vast te leggen om een vlotte werf te garanderen.

<span>Build a</span> Timeline
06

Preparation for the Renovation

De planning is opgesteld, de aannemers hebben dit project in hun planning vastgelegd en nu kunnen we de “rand-artikelen” vastleggen zoals:

  • Werftoilet
  • Parkeervergunningen / verbod
  • Huur van een ander pand om tijdelijk in te wonen

Het is belangrijk een correcte tijdlijn op te stellen om geen nutteloze extra kosten te hebben door containers langer te moeten laten staan, vergunningen langer te moeten laten lopen of langer te moeten huren omdat de werf niet opschiet.

Voorbereiding van renovatie kan ook bijvoorbeeld een tijdelijke douche zijn, een tijdelijke keuken, … afhankelijk project per project en afhankelijk van de noden van de klant.

<span>Preparation for</span> the Renovation
07

Happy Client

De bedoeling is om voor U als klant een meerwaarde te kunnen betekenen in de zin van:

  • Correcte planning, weet waar je aan begint
  • Correcte prijs, nazien en doen wat nodig is. Geen extra kosten + prijsvergelijk opstellen leidt tot een project binnen budget. Geen verrassingen.
  • 1 aanspreekpunt voor onduidelijkheden / vragen. Wij handelen wel af met aannemer.
  • Opvolging facturatie aannemers, alles wordt gecontroleerd vooraleer goedgekeurde factuur wordt terugbezorgd.
  • Geen zorgen, just relax en lean back
<span>Happy</span> Client
Professionele Partners
Professionele Partners
Tevreden Klanten
Tevreden Klanten
Opvolging van de werken
Opvolging van de werken